Kontrakty serwisowe

Opieka serwisowa po okresie standardowej gwarancji

Marka Vaillant wprowadziła do swej oferty „Kontrakty Serwisowe” - nową, odpłatną formę usług, dedykowaną osobom posiadającym i użytkującym urządzenia marki.

Ideą Kontraktu Serwisowego jest zapewnienie opieki serwisowej nad urządzeniem po wygaśnięciu standardowej gwarancji (przeglądy okresowe, diagnostyka, likwidacja usterek, opcjonalnie wymiana uszkodzonych podzespołów).

Kontrakt serwisowy może być zawierany na okres jednego roku lub kilku lat (patrz umowa). Daje on MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA OPIEKI GWARANCYJNEJ NAWET NA OKRES DO 6 LAT! UŻYTKOWANIA URZĄDZENIA. Obejmuje on zarówno urządzenie, na które został zawarty jak również osprzęt i urządzenia peryferyjne marki Vaillant, (wszystkie typy regulatorów, zasobniki VIH, przewody powietrzno-spalinowe do kotłów z zamkniętą komorą spalania, grupy i zestawy pompowe).

Kontrakt serwisowy zapewnia maksymalną opiekę serwisową i gwarantuje w okresie jego trwania pełną gwarancję producenta na wady fabryczne objętego kontraktem urządzenia oraz bezpłatny przegląd. W przypadku wystąpienia awarii nie wynikającej z winy producenta, kontrakt umożliwia skorzystanie z rabatu na zakup części zamiennych w wysokości 15% w stosunku do ceny katalogowej. W tym jednak przypadku nie obejmuje on kosztów dojazdu i robocizny, które przechodzą na Użytkownika.

Szczegółowe informacje o Kontraktach Serwisowych uzyskasz kontaktując się z infolinią Vaillant: 801 804 444

Prospekt Kontrakty Serwisowe (2172 kB)