Nasza strona wykorzystuje pliki cookies, które zapewniają optymalną obsługę Twojej wizyty na naszej stronie oraz przyspieszają i ułatwiają dostęp do informacji. Prosimy, zaakceptuj instalację plików cookies na Twoim komputerze, aby w pełni komfortowo korzystać z naszej strony internetowej.

Akceptuj Odrzuć

Nowy slogan marki Vaillant

Chcemy być bliżej naszych Klientów

Vaillant. Komfort w moim domu to nowy slogan marki.

Realizując wszelkie działania społeczne jak i handlowe, przyświeca nam główny cel – chcemy być bliżej naszych klientów, czyli obecnych i przyszłych użytkowników.

Od zawsze, poczucie komfortu i bezpieczeństwa było nadrzędną potrzebą każdego z nas, komfortu, którego pragniemy w swoich domach.

Taki komfort staramy się zapewniać od lat tworząc innowacyjne rozwiązania i usługi systemów grzewczych i wentylacyjnych.

Jakość i niezawodność naszych urządzeń, nowoczesny design, możliwość mobilnego sterowania systemem, kompetentna sieć instalatorów i serwisantów, a także działania społeczne i proekologiczne z pewnością realizują nasze założenia – dają poczucie komfortu i bezpieczeństwa.


Atrybuty marki zgodne z nowym sloganem to:

  • godna zaufania dzięki niezawodnej niemieckiej technologii, jakości premium, wydajnym i długotrwałym urządzeniom
  • skoncentrowana na kliencie poprzez oferowanie intuicyjnych rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta oraz indywidualnemu podejściu do jego oczekiwań
  • przyszłościowa gdyż dotyka tematów związanych z nowoczesnymi technologiami i rozwiązaniami (energia odnawialna, ochrona klimatu, zrównoważony rozwój)
  • szczerze oddana poprzez profejsonalną pomoc pracowników, specjalistów, partnerstwo na równym poziomie i osobiste zaangażowanie.

Manifest marki

Nasi klienci szukają w naszych systemach grzewczych nie tylko innowacyjnej, zaawansowanej technologii czy trwałości. Te cechy są oczywiste.

Nasi klienci szukają czegoś o wiele więcej.

Chcą mieć poczucie komfortu i bezpieczeństwa. Komfortu, którego pragną, gdy są w swoich domach. A także pozytywnych emocji, wyróżnika i satysfakcji, która jest najlepszą wizytówką i referencją dla naszej marki.

W Vaillant rozumiemy, co naprawdę się liczy.